Conor McGregor
MENU WYMIATACZA
Conor McGregor
KRÓL TRASH TALK'U
Jak został olbrzymem?
Wiek
34 lata
Waga
77 kg
Wzrost
175 cm
Rodzaj treningu
siłowo - wytrzymałościowy / sporty walki
Jednostki treningowe
10 - 14 tygodniowo
Dieta
Celowana / High Carb
Wartość netto
200 MLN $
Info ogólne
Zawodnik MMA 28-22-6
Pierwszy podwójny Mistrz UFC
Biznesmen
Odcinek 4 Narzędzi Wymiataczy otwieramy soczystym „LETS GET READY TO RUMBLE” i w ringu witamy światową gwiazdę MMA, prawdziwego bad boy’a, a jednocześnie jednego z najlepszych marketingowców na świecie – czyli Conora McGregor’a.
Jeżeli jakimś cudem nie wiesz, kim jest Conor McGregor – to pora na szybki skrót jego życiowych osiągnięć:
Zapisał się w historii mieszanych sportów walki na UFC 205, kiedy Conor McGregor został pierwszym zawodnikiem, który dzierżył dwa tytuły mistrzowskie UFC jednocześnie. Został DUAL CHAMP po pokonaniu Eddiego Alvarez’a, a wcześniej odbierając pas wagi słomowej z rąk Jose Aldo po pamiętnym 13 sekundowym nokaucie – który będzie częścią tego programu.
Zarobił 100 milionów dolarów na walce z bokserską legendą Floydem Mayweather’em, przy czym dzięki swojemu unikalnemu podejściu do marketingu i promocji walk, przyciągnął przed PPV ponad 4,3 miliona osób.
W 2021 roku został najlepiej opłacanym sportowcem na świecie – zarabiając 180 milionów dolarów i zostawiając w tyle takie gwiazdy jak Cristiano Ronaldo, Lionel Messi czy LeBron James.
Conor McGregor ogłosił wprowadzenie na rynek swojej marki alkoholi w 2017 roku podczas konferencji prasowej po walce „Money Fight” przeciwko Floydowi Mayweather’owi. Rok później Irlandczyk wprowadził na rynek markę pod nazwą „Proper No. Twelve”. Irish Whisky stała się pierwszym przedsięwzięciem biznesowym Conora McGregor’a poza sportami walki. Opierając się na popisach sportowca, marka wygenerowała około 1 miliarda dolarów przychodu już w pierwszym roku sprzedaży. „Notorious” ogłosił w swoich mediach społecznościowych:
„Ponad 1 miliard dolarów wygenerowanych ze sprzedaży whisky w pierwszym roku! Czy Ci się to podoba, czy nie, w mieście jest nowy Król! Właściwa whisky, płynne słońce!”
Conor McGregor również sprzedawał swoją whisky we właściwy sposób. „Proper No. Twelve” był sponsorem walki Deontay Wilder vs Tyson Fury 2 w lutym 2020 roku w MGM Arena w Nevadzie. W 2018 roku McGregor i UFC podpisali kontrakt na sześć walk, który obejmował również obecność Proper No. Twelve jako sponsora każdej karty, na której walczył Irlandczyk. W 2020 roku Proper No. Twelve stała się czwartą najpopularniejszą marką irlandzkiej whisky na świecie pod względem sprzedaży.
28 kwietnia 2021 roku Proximo Spirits przejęło większościowy pakiet akcji Proper No. Twelve w ramach transakcji o wartości 600 milionów dolarów. Firma posiadała wcześniej 49% udziałów marki alkoholowej. Nie jest jasne, ile Conor McGregor zarobił bezpośrednio na tej transakcji, ale będzie to dość znaczne.
„The Mac Life” to dom mediowy Conora McGregor’a. Witryna, choć koncentruje się głównie na Conorze, obejmuje wiadomości z MMA, a także tematy sportu, stylu życia i kondycji fizycznej. Z prawie milionem obserwujących na YouTube i 700 000 na Instagramie, The Mac Life stał się dobrze znanym serwisem sportowym wśród fanów MMA.
McGregor Fast – czyli serwis, w którym możesz wykupić model żywieniowy i treningowy McGregor’a, do którego miesięczny dostęp kosztuje od 20 do 95$. Zrzeszał – UWAGA – w szczytowym momencie (!) 71 tysięcy aktywnych użytkowników.
Jeżeli chcesz poznać więcej tajemnic na temat mentalu i ciemnej strony McGregor’a – to polecam Ci materiał od Rafała Mazura (Zen Jaskiniowca) i cały jego cykl na temat Conora.
A my tymczasem przenosimy się do głównego tematu tego materiału, czyli nawyków żywieniowych, treningowych, suplementacyjnych i regeneracyjnych Conora McGregor’a.
Zaczynamy.